انت الآن تتصفح منتدى الستات

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اخر المواضيع منتدى الستات

جديدحظك اليوم الاثنين 19-10-2015 كل الابراج بالتفصييل اعملى شاور دوف ولا اروع من كده بالله عليكم تدخلوا حصرى لمنتدى الستات  Icon_minitimeالأحد أكتوبر 18, 2015 7:41 pm من طرفجديدتحميل وقراءة كتاب هموم البنات pdf للكاتب ايمن الحسينىاعملى شاور دوف ولا اروع من كده بالله عليكم تدخلوا حصرى لمنتدى الستات  Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 14, 2015 11:18 pm من طرفجديداخبار الطقس ودرجات الحرارة اليوم فى مصر الخميس 15/10/2015 اعملى شاور دوف ولا اروع من كده بالله عليكم تدخلوا حصرى لمنتدى الستات  Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 14, 2015 11:08 pm من طرفجديدتوقعات الابراج فى شهرتشرين الثانى,نوفمبر 2015 كل الابراج بالتفصييل,abraj اعملى شاور دوف ولا اروع من كده بالله عليكم تدخلوا حصرى لمنتدى الستات  Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 14, 2015 10:38 pm من طرفجديدسعر الذهب اليوم فى السوق المصرى الاربعاء 14/10/2015 اعملى شاور دوف ولا اروع من كده بالله عليكم تدخلوا حصرى لمنتدى الستات  Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 13, 2015 8:30 am من طرفجديدمشاهدة -تغطية كل #اخبار برنامج #ستار_اكاديمى 11 ,Star Academy 11 ,مشاهدة قناة ستار اكاديمى بث مباشر 24/24 ساعةاعملى شاور دوف ولا اروع من كده بالله عليكم تدخلوا حصرى لمنتدى الستات  Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 13, 2015 8:17 am من طرفجديدتوقعات الابراج فى شهرتشرين الثانى,نوفمبر 2015 ,abraj ,توقعات نجلاء قبانى شهر نوفمبر تشرين الثانى 2015اعملى شاور دوف ولا اروع من كده بالله عليكم تدخلوا حصرى لمنتدى الستات  Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 13, 2015 7:52 am من طرفجديدالابراج اليوم الخميس 22-1-2015 ,كل الابراج بالتفصيل,abrajاعملى شاور دوف ولا اروع من كده بالله عليكم تدخلوا حصرى لمنتدى الستات  Icon_minitimeالأحد مايو 31, 2015 5:11 pm من طرفجديدالابراج اليوم الجمعة 23-1-2015 ,كل الابراج بالتفصيل,abrajاعملى شاور دوف ولا اروع من كده بالله عليكم تدخلوا حصرى لمنتدى الستات  Icon_minitimeالأحد مايو 31, 2015 5:11 pm من طرفجديدالابراج اليوم السبت 24-1-2015 ,كل الابراج بالتفصيل,abrajاعملى شاور دوف ولا اروع من كده بالله عليكم تدخلوا حصرى لمنتدى الستات  Icon_minitimeالأحد مايو 31, 2015 5:10 pm من طرف

تم النشر بقلم :شوشو:الإثنين مايو 09, 2011 1:26 pm - -

المشاركة رقم: #1
شوشو
المدير العام
المدير العام
تواصل معى
http://www.el6tat.com/
  12080
  04/05/2011
 الموقع المدير العام
اعملى شاور دوف ولا اروع من كده بالله عليكم تدخلوا حصرى لمنتدى الستات
السلام عليكم يا ستات مالكيش دعوةاولا الفكره دى والله من تاليفى ومش منقوله وربى يعلم المهم انا لقيت نفسى استعمل شاور دايما وانا بحب شاور دوف بس هوه غالى والازازه صغيره مش بتكفينا انا واولادى وزوجى وبعدين ماى واي رايحه حلوه بس ملوش تاثير لابيبيض ولا بينعم لكن اللى انا عملته100 100الخطوات

1-حطى حله على النار فيها لتر ماء وزجاجة مورد2-لما الميه تغلى تكونى حطه 2ملعقة نشا ص فى ربع كوب ماءواول لما تنزلى الميه حطى النشا اللى انتى عاملاه وقلبى بسرعهبس لازم تكونى مدوبه النشاحلو حطى الخليط فى كروانه 3-تكونى بشره من الاول يعنى قبل ما تحطى الميه على النارصابونه دوف الاحسن انك تبشرى بالسكين ولما تنزلى الميه المغليه بالموارد تحطى النشا المدوب فى ربع الكوب ماء وتقلبى حلو اوى وبعدين حطى الصابونه ومتخفيش هى هدوب لوحدها دى كلها كريم ولو عايزه تقلبى من حين لاخر ماشى بس براحه عشان متعملش رغاوى وعبيها فى زجاجه وهتبقى حوالى 2 لتر والمصاريف حوالى 6 ونصفوسبيها يومين وهتبق زى الشاور بالظبط وانتى بتعبيها هتلاقى ايدى من مطرح الشاور بقيت ناعمه وفاتحهوهتغدى حملم وهتطلعى عامله كدهممممممم باغيظكولو مقيمتوش مش هدعلكم لا بالعكسيارباطلعي لي بره

تعليقات القراء

توقيع : شوشو

تم النشر بقلم :شوشو:الإثنين مايو 09, 2011 1:27 pm - -

المشاركة رقم: #2
شوشو
المدير العام
المدير العام
تواصل معى
http://www.el6tat.com/
  12080
  04/05/2011
 الموقع المدير العام
رد: اعملى شاور دوف ولا اروع من كده بالله عليكم تدخلوا حصرى لمنتدى الستات
هنجيب الطلبات
اعملى شاور دوف ولا اروع من كده بالله عليكم تدخلوا حصرى لمنتدى الستات  12911409828885
صابونة دوف 5 جنيه
اعملى شاور دوف ولا اروع من كده بالله عليكم تدخلوا حصرى لمنتدى الستات  12911411016544
او سموز فيس 7 جنيه زي ما تحبوا بس دوف كريمي اكتر وشوية نشا وازازة مية ورد من العطار ب1 جنيه
اعملى شاور دوف ولا اروع من كده بالله عليكم تدخلوا حصرى لمنتدى الستات  Mood14
هنحط لتر مية ونحط عليه زجاجة ماء ورد
وفي حلة عالنارلحد ما يغلوا وبعدين ننزل عليهم بمعلقتين نشا مدوبين في
ربع كوب مية ونقلب لحد القوام ما يبقى لزج شوية (بس مش مهلبية يعني هههه)

اعملى شاور دوف ولا اروع من كده بالله عليكم تدخلوا حصرى لمنتدى الستات  Mood3
ونبشر الصابونة ونحطها عليهم ونقلب كويس وبعدين نسيبهم يبردوا

اعملى شاور دوف ولا اروع من كده بالله عليكم تدخلوا حصرى لمنتدى الستات  12911411549222

انا اضفت للخليط
اعملى شاور دوف ولا اروع من كده بالله عليكم تدخلوا حصرى لمنتدى الستات  12911411872610
ازازة جلسرين ب5 جنيه من الصيدلية زيادة في الترطيب يعني
اعملى شاور دوف ولا اروع من كده بالله عليكم تدخلوا حصرى لمنتدى الستات  Mood15
المهم هتلاقوا الخليط ساااااااااااااايل ولا يهمك سيبيه كام ساعة وهوا هيجمد
انا معايا جمد اوي لدرجة اني زودت لتر مية كمان بعد ما جهز بس عشان انا بشرت صابونة ونص
شوفوا القوام
اعملى شاور دوف ولا اروع من كده بالله عليكم تدخلوا حصرى لمنتدى الستات  12911413231680

بعد مايبرد خالص تجيبي كل ازايز الشاور والشامبو الفاضية وقمع بلاستيك وتعبي الازايز

اعملى شاور دوف ولا اروع من كده بالله عليكم تدخلوا حصرى لمنتدى الستات  12911412537136

انا عمل معايا دول ازازة لتر وواحدة 700 مللي وبرطمان صغير

اعملى شاور دوف ولا اروع من كده بالله عليكم تدخلوا حصرى لمنتدى الستات  12911414687617

والرغوة حلوة وناعمة
والليفة مابتكدبش
اعملى شاور دوف ولا اروع من كده بالله عليكم تدخلوا حصرى لمنتدى الستات  Mood25

اعملى شاور دوف ولا اروع من كده بالله عليكم تدخلوا حصرى لمنتدى الستات  12911413933869

والريحة جميلة

واللي عايزة الشاور جل بعطرها المفضل تضيفه على شكل زيت عطري

ياللا مالكوش حجة شاور جيل
بينضف( عشان الصابون)
وينعم (عشان الجلسرين ومية الورد)
ويبيض (عشان النشا والجلسرين وسموز فيس)

ويوفر (عشان عملنا 2 لتر وزيادة ب10 جنيه )
اعملى شاور دوف ولا اروع من كده بالله عليكم تدخلوا حصرى لمنتدى الستات  Mood4
واللي يعجبه الموضوع يدعي لمريم الطيار ونوسة لوزة
وتقيموا الموضوووووعين

وعن اذنكوا اروح استحمى واليف نفسي بالشاور الجديد
اعملى شاور دوف ولا اروع من كده بالله عليكم تدخلوا حصرى لمنتدى الستات  Mood2

تعليقات القراء

توقيع : شوشو

الإشارات المرجعية

الــرد الســـريـع

..

مواضيع ذات صلة

«الموضوع السابق|الموضوع التالي»

اعملى شاور دوف ولا اروع من كده بالله عليكم تدخلوا حصرى لمنتدى الستات  Collap10تعليمات المشاركة